fbpx

Messe-kontrakt / Tilmelding

Det er YDERST VIGTIGT at man udfylde kontrakten 100 %, samt meddeler hvad man ønsker at sælge/vise frem på sin stand.

Hvis man for eksempel tager solcelleanlæg, Aloe Vera, blomster eller andet med, og ikke har meddelt dette og lavet aftale om dette med arrangør – kan arrangør meddele at man tager ”de varer væk fra sin stand”.

Dette har 2 grunde:

1- Arrangør tilstræber at messen er så favnfuld som muligt med nyheder, inspiration og ”områder” for besøgende på messen, og tilstræber kun ganske få indenfor hvert område – afhængig af produkt”.
2- Arrangør ønsker at forhindre at den gode messestemning bliver ødelagt, fordi en udstiller tager et produkt med som ikke er aftalt, så andre udstillere hvor det er aftalt bliver negative, samt får ”færre kunder” på sin stand, da mange har ”produktet” på standene.

Kontakt arrangør hvis du ønsker at modtage kontrakt-materiale via en email eller udskriv nedenstående PDF fil for den messe som du ønsker at deltage på, og fremsend den derefter udflydte messekontrakt.

Har du spørgsmål, så kontakt arrangøren.

Kontrakterne:

VORDINGBORG MESSEN 2020 ER AFHOLDT. NYT MATERIALE OM VORDINGBORG MESSEN 2021 VIL BLIVE OFFENTLIGGJORT I AUGUST MÅNED – HER PÅ DENNE HJEMMESIDE.
Nyt informationsmateriale for Nykøbing Messen 2021, vil blive offentliggjort AUGUST 2020.

Vordingborg Messen 2020

Nykøbing Messen 2020

Der er forskellige priser på stande, på de 2 forskellige messer

Grundet placering (inde eller ude) eller størrelse. Enkelte har speciel størrelser. Se på hver enkelt messe-kontrakt – på de 2 messer som afholdes.

Læs venligst vedr. messe-avis. Mindste annonce – størrelse som et visitkort – koster 370,- kr.

OBS: Grunden til at der ikke er online-booking på udstillerstande, er at arrangør ønsker at begrænse antal af stande med samme “produkt” – samt at der ikke sælges produkter/varer” som ikke er aftalt med arrangør.

Betingelser:
Tilmeld dig her ved at udfylde kontrakten, som kan findes her på siden. – tryk ovennover på den messe du ønsker at tilmelde dig, og du får kontrakten frem.
Når du har tilmeldt dig, modtager du en mail fra arrangør, samt det aftales mellem dig og arrangør, hvilken standplacering du har booket.
Der er det først der din tilmelding er endelig.
Dit Firmanavn kommer til at stå under dit aftalte standnummer på hjemmesiden, så snart messearrangør har modtaget kontrakten.

Betaling skal ske via overførsel til bankkonto – som du vil blive oplyst om, i et mail brev, som du vil modtage sammen med faktura, i starten af
december måned – for Vordingborg Messens vedkommende,
og januar måned – for Nykøbing Messens vedkommende.

Cirka 14 dage før messen afholdes vil du modtage det sidste informationsbrev, hvori vedlagt er liste over mad og drikke
som kan købes på messen, vedhæft med plakat, planoversigt, samt de allersidste vigtigste informationer om messen.

Aflysning:
Messe-arrangør forbeholder sig retten til at aflyse messen til og med 15. januar 2020 hvis der ikke er nok tilmeldte udstillere til messen.
Evt. indbetalte standpris + annonce vil blive tilbagebetalt, så snart det offentliggøres evt. aflysning.
Tilmelding og betaling til vores messer er bindende og refunderes ikke. Det gælder også i tilfælde af force majeure, død eller ulykke.
Hvis en udstiller melder fra – efter at have underskrevet kontrakt, forpligter udstiller sig til at skulle betale 50% af beløbet til arrangøren.
Melder udstiller fra efter den 5. januar 2020 forpligter udstiller sig til at betale 100% af beløbet.

 

Din sikkerhed for en god messe